V podjetju Stelkom našim obstoječim, potencialnim in tudi nekdanjim strankam posvečamo posebno pozornost. Zavedamo se pomembnosti dobrih in sproščenih odnosov, ki so v živo sklenjeni veliko bolje, kot zgolj preko virtualnih medijev.

V ta namen prirejamo neformalna jutranja druženja ob kavi in svežih rogljičkih, ki smo jih poimenovali ''Business Breakfast in the HOOD''. Dogodki so namenjeni predvsem sproščenim medsebojnim spoznavanjem podjetij v neposredni bližini prirejenega druženja. Udeleženci se imajo tako možnost ob sproščenem druženju osebno spoznati in morda v prihodnosti navezati sodelovanje.

8. Afterwork Networking event ''Janez'' - Beograd, 23. maj 2018

Stelkom se s svojo strategijo širi tudi preko državnih meja. Dogodek, ki je bil prirejen v Beogradu se je odvijal v večernih urah, zato smo ga poimenovali Afterwork Networking event ''Janez''. Osrednja tema dogodka je bila ''How to make a brand more attractive'', kar Stelkomu dobro uspeva, kar med drugim potrjuje tudi to, da je imel dogodek v Beogradu rekordno udeležbo.