3C – CONNECT, COMMUNICATE, COLLABORATE

Prednosti 3c:
  • omogoča enostavno integracijo v današnjo IT infrastrukturo, ki izpolnjujejo vse potrebe po operativni učinkovitosti, varnosti in upravljanju IT
  • do 24 strežnikov (70.000 uporabnikov in telefonskih priključkov) v HA načinu delovanja brez dodatnih licenc
  • zmogljiva in inovativna IP telefonija ter programska oprema UC&C, ki deluje v dinamičnem modelu visoke razpoložljivosti v lastnih prostorih, oblaku ali hibridnem okolju
  • krajši odzivni časi in višje stopnje storitev
  • povečana učinkovitost uporabnikov in hitrejši odziv pri poslovanju s strankam
  • uporabnikom je na voljo na eni kontaktni številki v večih napravah, vključno z brezhibnimi prenosi klicev med javnimi mobilnimi omrežji in omrežjem WiFi podjetja, ko je uporabnik na poti
  • popolnoma interaktivno sodelovanje je mogoče urediti v nekaj sekundah – videokonference, skupne table in skupna raba zaslona so le en klik stran
  • Paleta IP DECT UNIVERGE 3C  vključuje vrhunske brezvrvične naprave za glasovno, besedilno sporočanje in interno mobilnost
  • glasovni klici, e-poštna sporočila in spletne klepete preusmerijo na najprimernejšega agenta, kar skrajša čakalno dobo in izboljša zadovoljstvo strank ter motivacijo osebja
  • UNIVERGE 3C vključuje raznoliko ponudbo namiznih telefonov, ki najbolj ustrezajo posameznikovi vlogi za enostavno upravljanje klicev iz pisarne, oddaljene pisarne ali domačega dela, vročo pisalno mizo in še več

Več o 3C si lahko preberete na: https://www.nec-enterprise.com/products/UNIVERGE-3C

UNIVERGE SV9100 

Prednosti UNIVERGE SV9100:

  • vsestranska arhitektura, ki lahko deluje kot sistem IP, digitalni sistem ali hibridni sistem kot kombinacija obeh
  • najenostavnejši sistem z združenimi komunikacijami na trgu – vse aplikacije v eni napravi
  • preprosta integracija v obstoječo IT infrastrukturo
  • sposobnost delovanja kot analogni, digitalni ali IP sistem
  • številne aplikacije za mobilnost, ki jih je mogoče prilagoditi zahtevam delovne sile
  • različne združljive namizne, prenosne in mobilne naprave za popolnoma opremljeno delovno silo
  • administrativna orodja in orodja za upravljanje stroškov za vpogled v organizacijo
  • poenostavljeno licenciranje uporabnikov za lažjo uporabo in pripravo proračuna
  • zaupanja vreden partner, ki lahko v celoti podpira dinamično komunikacijo in sodelovanje
  • visoka zaščita komunikacijskih omrežij, konferenčnih linij in naprav podjetja

Več o UNIVERGE SV9100 si lahko preberete na: https://www.nec.com/en/global/solutions/univerge/smb/SV9100/sv9100.html

SL2100 COMMUNICATION SYSTEM

Prednosti SL2100:

  • z zmogljivostmi VoIP Unified Communications daje na doseg majhnim podjetjem ali pa se lahko uporablja kot odporna TDM rešitev z možnostjo nadgradnje, ki bo zanesljiva v prihodnosti
  • predstavlja precejšnje prihranke in funkcionalnost poleg alternativnih gostujočih rešitev
  • SL2100 ponuja zanesljivo rešitev, brez izpadov
  •  manj strojne opreme, manj licenc in manj vzdrževanja
  • vse aplikacije (UC, konference, snemanje, KC, …) so instalirane v samo napravo
  • ergonomski namizni telefoni IP s funkcijskimi tipkami za upravljanje klicev, 5 načini za upravljanje klicev za prilagojeno usmerjanje in 7 oktavami vrhunske kakovosti zvoka
  • med funkcije IP telefonije spadajo glasovna pošta, samodejni spremljevalec, funkcije delovne skupine, glasba na čakanju in še več
  • bodite povezani z vsemi lokacijami z aplikacijo za pametne telefone ST500, ki vključuje zmogljivosti za video sodelovanje in mobilne telefone, ki zaposlenim pomagajo pri poslovanju, kot da bi sedeli za pisalno mizo

Več o  si lahko preberete na: https://www.necsl2100.com/

https://www.necsl2100.com/us/Resources/resources

3CX

3CX je celovita komunikacijska rešitev in sistem, ki temelji na odprtih standardih in omogoča namestitev ter opravljanje preprosto, kot ni bilo še nikoli. Sistem hkrati zagotavlja polno rešitev poenotenih komunikacij, zato ga je mogoče preprosto integrirati z drugimi aplikacijami.

Prednosti 3CX:

  • enostavna namestitev in upravljanje
  • nižji stroški tudi do 80% (bistveno zmanjšanje stroškov javnih povezav, pogovornin, nakupa, nadgradenj in vzdrževanja sistema)
  • višja produktivnost s sistemom poenotenih komunikacij
  • delajte kjerkoli: Android, iOS in spletni odjemalec
  • vgrajen WebRTC videokonverenčni sistem
  • CRM integracija z Office 365, Salesforce, Freshdesk in ostalimi sistemi
  • namestitev na lastni infrastrukturi ali v oblaku
  • nadgradnje se lahko prenašajo avtomatično
  • visoka varnost
  • lastna izbira med priljubljenimi IP telefoni, VoiIP prehodi in SIP protokol
  • enostavno upravljanje poslovnih številk – št. uporabnikov na licenco
  • možnost upravljanja telefona z aplikacijo 3CX Assistant

Več o 3CX si lahko preberete na: https://www.3cx.com/